• Welcome to CivicXI.com everyone!

    If you're joining us from CivicX.com, then you may already have an account here!

    As long as you were registered on CivicX.com as of May 24, 2020 or earlier, then you can simply login here with the same username and password!

Search results

  1. $15k price markup on 2022 Civic Hatchback Sport Touring!

    Might as well buy a damn used type r then ??‍♂️
  2. Walkaround video of 2022 Civic Touring by The Straight Pipes

    True, the aftermarket scene for our taillights weren’t bad bad, but just didn’t feel like a civic anymore from the rear. They kinda nailed it on the 10th.
  3. Walkaround video of 2022 Civic Touring by The Straight Pipes

    After seeing it in video, man it looks dull, maybe it’s just the color of the car
  4. Its Here! 2022 Honda Civic Sedan Official Pics, Videos and Specs

    Should’ve atleast taken a page from the “Morimoto XB LED versions”.
  5. Its Here! 2022 Honda Civic Sedan Official Pics, Videos and Specs

    I feel the same, even mentioned that earlier. Even adding the side maker back in the headlight is a turn off. Let’s just hope this has a good ass cut off line.
  6. Its Here! 2022 Honda Civic Sedan Official Pics, Videos and Specs

    Nah fam, there’s an accord for a reason. It’s pretty I’ll give it that, def new gen, interior is sexy, besides the joystick controllers on the vents. But let’s be real, this is the 2022 Accord, someone messed up, this don’t scream civic after coming from the 10th gen. ? - it’s the only way I...
  7. Its Here! 2022 Honda Civic Sedan Official Pics, Videos and Specs

    Having that dead end in the headlight is really bugging me. Should’ve just done the same with their LEDs on previous and have the high beams on the inner part. Now it really looks like a face if your looking at it front view. ???
  8. Its Here! 2022 Honda Civic Sedan Official Pics, Videos and Specs

    If they update the infortainment, chance we can get it as an update on the 10th gens, UI wise? This is my first time having all these features from a base ‘13 model as my previous car.
  9. Its Here! 2022 Honda Civic Sedan Official Pics, Videos and Specs

    All I want is wireless CarPlay and the blind spot monitoring. But may due with the “SumaPerformance Side Mirrors” and maybe a “CarPlay Adapter” to overcome those two needs. I’m fine with the goodies in my 19 sport. It’ll be interesting to see the aftermarket scene for the 11th gen. Think the...
  10. Its Here! 2022 Honda Civic Sedan Official Pics, Videos and Specs

    So what you’re saying is that this is the new 2022 Honda Accord ?
  11. 2022 Civic sedan spotted outside production plant

    That’s what I’m saying, the ones that want it to be more “mature”. That’s what the accord is for is it not? I’m just saying, to each it’s own, but it looks…………………………. ? - if anything, I better see wireless CarPlay in there. Some competitors are slapping it on their base models(don’t quote me)?
  12. 2022 Civic Sedan First Official Image! Specs and Info Coming April 28

    Oh man, gonna be loving my ‘19 civic sport for years to come. To each it’s own though. :)
  13. 2022 Civic Si Sedan imagined in renderings

    Is it bad that I kinda like the HDMI port on my sport. Or maybe cuz it’s my first time having a center (sporty’ish backend) :(
  14. World Debut: 11th Gen Honda Civic Prototype!

    I showed it to my friend who loves Mazda, and even he said he’s not a fan because “it looks like every other car on the road now and he hates that trend”.
  15. World Debut: 11th Gen Honda Civic Prototype!

    This does look pretty fire, not gonna lie. Every new car wanna be more curvy and tame to fit the modern/future look. I just want some sexy curves to be a pain to wash and orgasmic to look at.
  16. World Debut: 11th Gen Honda Civic Prototype!

    bruh, they could call this the XI and I'd praise it, like they asked how many sharp edges you want, and just said..."yes" (I know...old meme)


Top